torsdag 15. april 2010

En muscari - mange gleder

Jeg kjøpte en potte muscari i slutten av påsken. Den sto fint i mange dager, men etterhvert begynte den å henge/ligge over bordet. Den måtte da klippes ned og flyttes litt rundt i huset.

Noen fikk stå i en av mine favoritter. Det er en veldig upraktisk vase foreldrene mine fikk i bryllupsgave på 70-tallet. Det er plass til så lite vann at man nærmest må helle mens blomsten trekker til seg vann;) Men fin, det er den!


Etter jeg flyttet bloggen min hit, er det blitt vanskeligere å legge inn bilder.. Alle bildene jeg legger inn kommer helt øverst uansett hvor pilen er når jeg velger bilde. Er det noen som vet hvorfor det blir slik? Har jeg andre innstillinger her mon tro?

Bloggbildet mitt er også anderledes her. Det er samme bilder her som i Nr 64, men bildet er jo helt anderledes her. Noen tips?



Ha en super kveld:)

2 kommentarer:

  1. Takk for at du tipset om at du har byttet blogg. Vet ikke helt hvorfor bloggen din plutselig er anderledes. Bruker du blogger?
    Hvis du gjør det har noe på hjertet mange tips til innstillinger... Håper du finner ut av det!

    Klem,I

    SvarSlett
  2. Ja, jeg bruker blogger. Jeg gikk inn i på Nr 64s innstillinger for å se om jeg hadde valgt noe anderledes, men det hadde jeg ikke. Når jeg skulle dobbelsjekke at jeg gjorde alt likt slettet jeg bilde i Nr 64 og la til samme bilde, og vips! så ser er det samme problem der! Det er et nærbilde av en liten del av det opprinnelige bildet..

    SvarSlett