onsdag 17. mars 2010

Hytta

Torsdag kjørte vi på helgetur på hytta.
Det er alltid så godt å være der. Ingen ting jeg burde gjort. I helgene her hjemme har jeg som regel husarbeid som bør taes før ukeslutt, eller så har jeg andre huslige prosjekt som ligger i bakhodet og minner meg om alt som må gjøres.

Men på hytta er det ingen stress. Alt er bare rolig og enkelt.

Interiøret er også enkelt.


Deilig med fyr i ovnen...


.. god kaffe i koppene...


og blomster på bordet!



Torsdag og fredag snødde det hele dagen, men på lørdagen lyste det opp.

Sola varmet så godt! Påskestemning.


Ønsker alle bloggere og lesere en god natt:)

1 kommentar:

  1. Heldig er du som kan trekke deg tilbake til hytta. Har ønsket meg det i mange år. Men først må jeg vel få meg hus...

    God helg

    SvarSlett