tirsdag 9. mars 2010

Servise

Vi skal begynne å samle på servise. Men det er vanskelig å bestemme seg.

Her er bilder av serviser jeg liker.

Først Peacock fra Indiska


Jeg har en skål i denne serien som jeg er veldig glad i. Men med Indiska vet vi ikke hvor lenge de har serviset i salg. Som regel er vel serier bare i salg for en sesong?

Et annet fint servise er Wedgwoods Etherael.
Elegant og enkelt.

Bildet er hentet fra Glass og interior

Neste fine kopper er serien Runo fra Arabia


Vanskelig valg..


4 kommentarer:

  1. Flotte servicer!
    Ville valgt wedgwood sitt hvis jeg var deg og supplere med litt farger senere!
    Klem,I

    SvarSlett
  2. Hei!
    Flott spiseplasse du viser under her:-)
    Vanskelig å velge servise når det fins så mye fint. Jeg hadde nok valgt noe som er enkelt og tidløst så det kan passe med andre kopper og kar:-)
    Ha en herlig helg,
    Klem Ingrid

    SvarSlett
  3. Jeg hadde gått for det hvite, enkle, så ikke du blir lei etter to år.. :-) Fin spiseplass under her! Klem

    SvarSlett
  4. Først, tusen takk for melding på bloggen min, og hjelp med link.

    Og selvfølgelig hadde jeg gått for et av de med farger :) Jeg velger veldig ofte ting med farger for det gjør meg glad. De koppene fra Arabia synes jeg er nydelige.

    Selvfølgelig står du jo mye friere med et hvitt servise, da kan du jo velge og vrake i servietter og annet stæsj som pynt på et bord.
    Hmmm, jeg var visst ikke til mye hjelp der, nei :)

    SvarSlett