mandag 8. mars 2010

Gult er kult!

Denne kommoden har jeg arvet av bestemoren min. Den er laget av broren hennes. Bestemors bror arbeidet som fyrvokter lengre nord i landet. Han gikk langs fjæra og samlet mye rekved og "annet rask" som ble skylt i land, og lagde ting av det han fant. Men dette møbelet er nok ikke laget av rekved.

Broren til bestemor lagde flere møbler og lamper til henne.



Da vi begynte å pusse den ned (for omtrent et halvt år siden..) var den kremhvit. Så kom vi ned til et blått lag, så et grønt og så kom det frem en gulfarge.


Jeg tror jeg må kjøpe noen blomster med vårfarger som kan få stå på kommoden, så blir det vår inne selv om snøen laver ned ute!



1 kommentar:

  1. Nydelig kommode. Jeg er en skikkelig "møbeloppussingsfrik", og denne her synes jeg var utrolig flott!

    SvarSlett