onsdag 5. mai 2010

Fruktkurv og drømmer om vår igjen..

Det har vært en hard vinter i år, og jeg er veldig spent på om de staudene jeg plantet i fjor vil komme frem igjen i år. Siden vi fikk frost lenge før vi fikk snø har telen vært langt nede i jorda. Jeg leste om en plass der telen var 3,5 meter!

Jeg er spesielt spent på om disse valmuene kommer frem igjen.
De er store, fylte, rosa og nydelige.

Her er noen bilder av min nye fruktkurv.


Jeg fant den på en spennende interiørbutikk på ferien vår i forrige uke.

Det var mye annet fint i tre som jeg mer enn gjerne ville tatt med meg hjem dersom jeg hadde hatt plass i kofferten.





Ha en fortsatt fin kveld, og en god natt:)

3 kommentarer:

  1. Ja nå har vi lagt en hard vinter bak oss.Er enda ikke sikker på om alle staudene har klart seg.Den valmuen ser flott ut,har en stor sort jeg også,men de er oransje og enkle.Ha en fin uke fortsatt!

    SvarSlett
  2. Det var utrolig flott form på det fruktfatet. Det har litt retropreg over seg. *sikle, sikle - jeg vil også ha*
    Du skal se valmuene kommer, det pleier å ordne seg for snille jenter :)

    SvarSlett
  3. Å, elsker valmuer!! Og fruktkurven er smashing!! Bedre lykke neste gang, kommer en super ny i morgen!

    SvarSlett