torsdag 13. mai 2010

Nettshopping-tips!

Isabellas.dk har gratis frakt til og med 19. mai, og det til Norge også!

Jeg har bestilt en potte av bark. Skulle gjerne hatt to, men det var bare en igjen.. Fin?


Noen skåler av bambus skal også flytte inn hos oss:

Et annet tips er digyourhome.com 
Ofte finner jeg gode nettbutikker og legger det ene etter det andre i handlekurven, for så å få sjokk når jeg ser fraktomkostninger til Norge. 
digyourhome har gratis frakt! I tillegg til mye kjøkkenutstyr, blant annet Bodum, Jamie Oliver, Joseph Joseph og Nigella Lawson, har de frø og "grow kit". Jeg bestilte en slik "kit" med basilikum, gressløk, timian, rosmarin og persille. De fleste er begynt å spire, håper de vokser seg store slik at jeg virkelig kan kose meg med egenproduserte, ferske urter i matlagingen i sommer!

Akkurat nå venter jeg å få dette målebegeret i posten fra digyourhome:
Er det noen av dere som har tips til gode nettbutikker? Gjerne gratis frakt:)

Ha en strålende dag!

2 kommentarer:

  1. Det målebegeret var snasent. Her skal jeg inn og kikke ja!
    Tusen takk for hyggelig mld på bloggen, ønsker deg en fortreffelig 17. mai.
    Klem fra Oslo

    SvarSlett
  2. Hei, hei og tusen takk for koselig kommentar på bloggen min! Ang trappa vår, så synes jeg ikke den har blitt glattere enn før. Jeg hadde akkurat samme bekymring som deg, spesiellt med en treåring i hus. Det finnes et antisklimiddel som man kan blande i malingen (halk skydd tror jeg det het hos Beckers, andre produsenter har tilsvarende) Vi droppet det og føler ikke det har gjort noe.Føler man at trappa blir for glatt, kan man jo alltids ta et ekstra strøk senere, iblandet sklisikring. Håper dette hjalp!

    SvarSlett