søndag 9. mai 2010

Ukeslutt

Lørdag ettermiddag trakk jeg for gardinene (det snødde ute) og fant frem alle frøposene jeg har kjøpt, men som jeg ikke har fått sådd enda.. Heldigvis er det flest frø som kan såes direkte ute, så nå gir jeg de en pang-start med å så de inne. På den måten blomstrer de tidligere.


Et glass vin passer godt med planting!

Jeg satte pottene på badet der det er godt og varmt. Der får de stå helt til de begynner å spire, da setter jeg de på en litt kaldere bod.



I dag har det vært nydelig solskinn og vi har ryddet utenfor huset.

Håper de som titter innom bloggen min også har hatt en fin helg:)

1 kommentar:

  1. Jeg synest ikke om at dere får snø enda. Selv om det har vært kaldt her også, så er det i alle fall ikke nedbør. Men det er ikke mange dagene siden jeg gjorde som deg; haging inn. Det er bra mye trøst i det. Håper du får mye fint vær i tida framover.

    SvarSlett