mandag 15. februar 2010

Soverom

I neste måned skal vi pusse opp soverommet vårt. Taket og gulvet skal males og ny tapet på veggene.
Mens jeg venter leter jeg inspirasjon på nettet.
Her er noen soverom jeg liker.


Lyst og fint soverom. Kunne gjerne tenkt meg de vinduene på soverommet!
Bildet over og bildet under er hentet fra freshome


Jeg liker hvitt! Men vårt soverom blir nok litt mer fargerikt.

For at rommet ikke skal bli for hvitt har jeg tenkt å lage en sengegavl i friske farger. Jeg har funnet en oppskrift på bloggen Hvitevegger

Det er så mange flotte stoff å velge mellom!


Bzzz.... eller sirkus kanskje?
Bildene er hentet fra Northern quilts



Stoff og stil har også mange fine stoff. 



Eller noen fugler over oss når vi sover?






2 kommentarer:

  1. Med de fuglene over sengen, blir det en loooooove seng;o)

    SvarSlett
  2. Hi hi, ja kanskje det? Da blir det nok fuglene;)

    SvarSlett