mandag 15. februar 2010

Vårstemning i stua



Jeg elsker rosa. Men samboeren min er ikke så overbegeistret for fargen, overraskende nok..  Jeg prøver derfor å unngå for mye rosa i hjemmet vårt, bortsett fra blomster. Der slutter jeg aldri med rosa:)


Jeg kjøpte roser på Rema. Det er sjelden jeg kjøper blomster på dagligvaren, men så var de så billige. Men slik det ofte er, man får hva man betaler for..  Rosene hang med hodet allerede dagen etter, så jeg kuttet masse av de og satte de i varmt vann i en potte i stedet for en høy vase. Kortere vei fra snittet til rosen og vips! så kviknet de til!



Ha en fin mandag:)

1 kommentar:

  1. Hei! Tusen takk for koselig kommentar inne hos meg! Blomstene dine var nydelige, og tipset om kort vei fra vann til blomst var smart.

    Jeg er heller ikke så glad i rosa i interiøret, men på blomster er fargen nydelig!

    SvarSlett